Пономаренко Н. С.
Фірмовий стиль як система візуальної ідентифікації: Методичне видання для занять з дисципліни «Проектування». Спеціалізація «Графічний дизайн». – Ужгород: Гражда – ЗХІ, 2007. – 52 с.: іл.
Вартість: 10 грн.
«Фірмовий стиль» – одна з базових тем дисципліни «Проектування» спеціалізації «Графічний дизайн», завданням якої є ознайомлення з природою і функціями означуваного явища, причинами його появи та еволюцією. Теоретичний курс теми дає знання про фактори творення фірмового стилю, його структуру та носіїв. Широко розглядаються поняття товарного знака, його основні етапи розвитку і види. Перелічуються основні вимоги до проектування фірмових знаків.
Наведений у методичному посібнику взірець реферату допоможе студентам зробити власний аналіз фірмового стилю обраної компанії та описати дослідження у запропонованій формі.
Практична частина теми охоплює проектування основних елементів фірмового стилю, представницької поліграфічної та рекламної продукції для обраної студентом організації, подає послідовність процесу художнього фор-мотворення, пропонує схеми побудови логотипів.
Засвоєння пропонованої теми дозволить успішно виконувати наступні завдання курсу: проектування пакування, плаката, рекламно-видавничої продукції, зовнішньої реклами.
Рецензент
М. В. Приймич, кандидат мистецтвознавства
Рекомендовано Вченою радою Закарпатського художнього інституту
Протокол № 2 від 1 жовтня 2007 року
ISBN 978-966-8924-39-2
Видавництво пропонує:
- повний спектр поліграфічних послуг
- офсетний кольоровий друк
- коректура та редакторська правка
- друк листівок, запрошень, візиток
- виготовлення брошур, методичнок, посібників
- сайт видавництва «Ґражда»
середа, 21 листопада 2007 р.
Пономаренко Н. С.: Фірмовий стиль як система візуальної ідентифікації
Опубліковано Андрій Ребрик о 00:39
Теґи: дизайн, Закарпаття, наука, Пономаренко, Ужгород
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар